2
Komen

Skit aty??Marah??Geram??ntah..

Assalamualaikum and slamat mlm readers..
Alhamdulillah berkat tutorial yg diambik di belog lyssa nih..everything
berjalan dgn sgt lncar..okeh..hmm..cuaca skrg nih xmenentu kn??hjn jewp..
n mlm2 buta gnih..aku nk mengekpresikn feeling aku mlm nih
kepada belog ini..hee..
sbnrnye kn..aku gram sgt2x dgn company dad aku..
knp??sbb company nih bt dad aku tersgt2 larh bz..smpaikn
hjn2 gnih pon ad keje..nih laa mslhnyer..mengganggu mse sme2 ngn family..
btol ckp dad,,org yg kje kt ladang nih (LADANG PELANTOH SELATAN)
mmg xpndai bt kje..
tahniah yer kpd anda krn bekerja dgn begitu B.O.D.O.H
sekali..mlm nih..keta dad aku msuk longkang..actually dad bru
blek dr pjbt untuk menyiapkan kje yg berlambak yg menjdikan
org kne bekerja menyelesaikan kerja yg melambaknyer..
n mse on d way blek keta tuh msuk longkang..nih yg bt aku fed up
dgn company dad aku..see??today is FRIDAY..
klu ikutkn mmg my dad supposed to cuti..
n aku pon xtau knp kje2 yg berlambak tuh kne kt dad aku sorang..
ad sorang lg assistant tp mmg xbleh dharapkan..
dats why the word B.O.D.O.H tuh mmg ssuai larh
dgn workers2 kt cnih..oo gram!!so..conclusion nyer..
motif aku menulis entry nih bknnyer berniat nk mengaibkan mana2 
company..tp cuba laa drenung blek..u all gram x klu u all kne kje spruh mati
everyday without any break??hmm..renung2kn larh..









Thnx bce..klu suke like k :)

2 comments:

Onelove...Jambu merah warna said...

emonmpk cik adik....hehe.. kite pon geram au! ssh gilak nk jmpe kazen2 sy ni..

Nur Najwa said...

haha..tau xpe..nk jumpa pm pon xsusah cmni kan2x..hehe