0
Komen

Akhirnye..

Rentetan tajuk entry aku di atas..mesti korunk wonder knp aku tlis tjuk cmtu..
:face24:..Actually..smlm aku dh brenti skola..Surat politeknik pon da smpai
pagi isnin..apa lg..terlompat2 aku bile tau surat da smpai..:face46:
So..dengan semangatnye:face28:..aku berlari
lari ke pejabat nak amek surat brenti skuullaa..smpai tmengah2 aku:face6:..
Ble smpai pejabat..aku pon mtk surat brenti skola..
girang btol hati masa tu :131:..then
kerani :93: tu cakap "SEDIAkAN SEKALI SURAT TAWARAN"..
Time tu muka aku dh jdik gni..:face32:..mana xnye..aku xbwk
surat 2 pegi ostel..adduuss,,then aku text mummy aku
n gtau pejabat nk surat tawaran..ingtkn abh mmg nk dtg ptg
giler2x..tp dy dtg awl n bwk surat tu..ble pndang je muka
abah..berbunga2 aty macam dkt taman bunga..
punyelaa semangat giler nk berenti skoola..huhu..:face55:..
Then bila hal dgn pejabat dh settle aku pon pegi ostel plak amek
barang n bg borunk kua asrama..
naseb baik asrama xleceh macam kt skulla..
Tp mmg lenguh gile mengangkut barang..tp xpe..now i'm free..

Thnx bce..klu suke like k :)

No comments: