0
Komen

FRIENDSHIP vs BOYFREN

 

vs

Sejauh manakah kepentingan sahabat pada anda?
Mostly every girl gonna say 

"YES MY FRIEND YOU ARE MORE IMPORTANT COMPARED TO MY BOY"

sometimes rase nk termuntah dgr ayt tu..knp ek?Sbb pengalaman..
and apa yang dihadapi sekarang is..Ad sorunk member aku..member ke?
patut ke panggil member?well actually you do not deserve to get the "MEMBER" title
at ALL!!
Why aku ckp cmnih?sebab geram ngan pompuan gini
yela dh nk kua drp poli ni..tlg laa appreciate aku as her friend,,
ni 24 jam fkir psal boyfren dy..bukan nk spend mase lebih ngn aku
kalau bole tdo pon nak bersama dgn boyfren dy..

ad ke patut tu..aku bapak jaga hati dy..
tapi dy..langsung xjaga hati aku...
sape xterasa..hargaila aku sikit..

aku sdeh gler ble tau dy nk pegi...dy mcam
xsedih langsung nak tinggalkan aku..
ok..kalau mcm tu yg kau rase fine!!

nanti ble kau dah clash ngn boy kau...jgan nk menadah
air mata kat aku..
"DON'T YOU EVER THINK I'M GONNA LEND MY SHOULDER TO YOU"!!

ingt satu pesan aku..jgn nak cari aku ble kau susah nanti..!

Thnx bce..klu suke like k :)

No comments: