0
Komen

Entry bernada sdeh..



Assalamualaikum peminat2 setia belog ini..t.kasih ducpkn krn terus mnyokong
ini belog..walaupun xseberapa je belog ni..entry hr ini adalah bernada sdeh sebentar ye..
deebuuussshh..:127:..Dh..hentikan kmerapekan itu ye..oke..so bsk..
aku akn kembali ke skola..:face41:..start from bsok aku akn jdik bdak skola balek..
:face32:..oohh..xnk sbnrnye,,tp apa plihan yg kte ad ek..:face37:..
Bsok..aku akn g dftr form 6 kt SMK Sultan Ismail..n xtau laa msuk ostel trus ke x..
Actually bnyk mls nk duk asrama..tp kalau xkrn fail lesen ary 2 msty aku bleh berulang..
kan2x..n skali lg belog ini akn terbiar..huhu..don worry..t kalau aku balek..
aku update laa..jgn lupe jenguk ini belog k..:face72:..
Td..pegi laa skola lme..then Tcer Fadhila ksygn aku 2
gtau laa..idop cm Form 6 xterlalu tkongkong cm student lain..
:face61:..huh..sdikit lega disitu ye..Tp yela..mls nk pki bju skola lg..
n blaja lme2..huhu..truk kn aku..oke laa..t aku updte lgy k..
daa..tke care..syg korunk..:face9::n::131:

Thnx bce..klu suke like k :)

No comments: