0
Komen

Relaks k..

First of all..before i start posting..i wanna wish CONGRATULATION
to lepasan SPM yg dpt offer ke MATRKULASI N UPU..:101:
To be honest..aku xdpt pon..Aku juz dpt Form 6..
Aliran sains kt SMK Sultan Ismail..And to be honest..aku down sgt
bile dpt tau aku xdpt upu..:face59:..berkotak kotak tisu
habis tp still xdpt menggmbrkn kesedihan aku (hiperbola di situ)
:face2:..Yela..mne xdown..First kne marah ngn dad aku..
aku cri kapas nk 2tup tlinga tp xjumpe lol..:b:
So,aku nk bg advice kt korunk yg senaseb ngn aku..:face60:
Ingt satu word nih..LIFE MUST GO ON..:face41:
Kita boleh mencorakkan masa dpn kte k..:face57:..grab pluang yg ad..
Jadikan mde nih satu pengajaran utk kita k..:131:..Jgn ulang kesilapan
yg sma oke..:face26:..Dpat kesempatan utk blaja lg..blaja btol2x..
Hargai peluang yg ad eh2x..Dh..jgn nanges2 ..jgn sdeh2x..
t korunk akn bg keuntungn yg besa pd syarikat tisu....


Thnx bce..klu suke like k :)

No comments: